حضور اکسیر در هجدهمین کنگره کشوری قزوین

اکسیر

از آنجا که معرفی نرم افزار و نوآوری های سیستم سلامت به دست اندرکاران سیستم سلامت و پزشکان گرامی از ضرورت های این عرصه است، از این رو اکسیر در راستای تحقق این ضرورت به صورت فعال در کنگره سالانه ایران حضور پیدا کرد.

در ادامه مطلب به برخی ویژگی های جدید آخرین نسخه اکسیر نیز اشاره میکنیم.

همینطور که میدانید هرچه یک پزشک در کار خود جلوتر میرود، ناخواسته نیاز به یک سیستم جامع برای مدیریت مطب و شاید بهتر باشد بگویم مدیریت درمان بیمارانش پیدا میکند.

به خصوص زمانی که تعداد مریضان بیشتر و بیشتر میشوند، هرگز بدون الکترونیک کردن پرونده ها مدیریت و منیج بیماران راحت نخواهد بود.

با توجه به این ضرورت و نیازی که به وجود آمده است، توسعه دهندگان اکسیر تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا هر لحظه به بهبود این فرآیند اقدام کنند. به تازگی و در نسخه مینور اکسیر 2.3 بهبودهای قابل توجهی در طراحی ماژول قلم نوری و پیامک جهت مشتری مداری انجام گرفته شده است. به طور مثال وقتی بیماری پذیرش میشود در یک نگاه تمام سابقه و تاریخچه بیماری بیمار موردنظر در یک صفحه آماده میشود و سپس شما پس از مرور اطلاعات، اقدام به یادداشت ویزیت کنونی میکنید و به راحتی در پرونده درج میشود. همچنین در نسخه 2.3 اکسیر آپشن هایی برای راحت تر شدن پزشک محیا شده است که میتوان به برخی از آنان اشاره کرد:

1.بهینه شدن لیست بیماران در انتظار و امکان عدم نمایش بیماران ویزیت شده که کارشان تمام شده است.

2.افزوده شدن “بیمار برای تست ارسال شده است” و “منتظر آماده شدن نتیجه آزمایش” در لیست پذیرش های امروز

3.ایجاد HotKey هایی جهت سهولت کار پزشک و کمترین نیاز به نگاه کردن به مانیتور هنگام ورود بیمار به اتاق پزشک و نمایش بزرگ اسم بیماری که وارد اتاق میشود.

4.بهبود سرعت برنامه در ذخیره کردن های اطلاعات

5.امکان one-click-backup و بازگرداندن سریع به پایه ی برنامه.

در نظر داشته باشید در نسخه دمو تمامی این امکانات جهت تست شما پزشکان عزیز قرار داده شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *